Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3225
Title: Plan de comunicaciones IES CINOC
Authors: Correa Valencia, Yennifer
Advisor: Ríos Cardona, Camilo
Keywords: Branding
Comunicaciones
Marcas
Keywords: Branding
Communications
Trademarks
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): El presente documento es una guía para el entendimiento del territorio de la marca de laIES CINOC ( Institución de Educación Superior, Colegio Integrado Nacional Oriente de Caldas) es decir el espacio conceptual que se pretende apropien los distintos públicos objetivos de la institución a través reconocimiento de sus valores, principios y atributos de personalidad por medio de una comunicación cohesionada y emitida por distintos canales.
Abstract(eng): This document is a guide for understanding the territory of the IES CINOC brand (Institution of Higher Education, Colegio Integrado Nacional Oriente de Caldas), that is, the conceptual space that is intended to be appropriated by the different target audiences of the institution through recognition of their values, principles and personality attributes through cohesive communication and broadcast through different channels.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3225
Appears in Collections:Especialización en Branding y Comunicación Estratégica

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