Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3441
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Palacio Bernal, Juan Carlos | - |
dc.contributor.author | Gamarra Benítez, Ana Beatriz | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T22:25:44Z | - |
dc.date.available | 2022-02-02T22:25:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3441 | - |
dc.description.abstract | En la siguiente obra de conocimiento se indagó acerca de la perspectiva compleja sobre la promoción del hábito lector en escolares de sexto grado del Colegio Seminario Menor de 8 Manizales (Semenor). Se trabajó con el principio de recursividad, el cual buscó trascender este objeto de conocimiento a través de la problematización de la realidad por medio de la reiteración y las interacciones que se producen en la enseñanza del lenguaje | spa |
dc.format.extent | 128 Páginas | spa |
dc.format.mimetype | application/pdf | spa |
dc.language.iso | spa | spa |
dc.publisher | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | spa |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | spa |
dc.source | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.source | RI-UCM | spa |
dc.title | Perspectiva compleja sobre la promoción del hábito lector en escolares de sexto grado del Colegio Seminario Menor de Manizales | spa |
dc.publisher.faculty | Facultad de Educación | spa |
dc.rights.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.version | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
thesis.degree.discipline | Facultad de Educación Maestría en Educación | spa |
thesis.degree.grantor | Universidad Católica de Manizales | spa |
thesis.degree.level | Maestría | spa |
thesis.degree.name | Magister en Educación | spa |
dc.description.abstracteng | In the following work of knowledge, the complex perspective on the promotion of the reading habit in sixth grade students of the Colegio Seminario Menor de 8 Manizales (Semenor) was inquired about. We worked with the principle of recursion, which sought to transcend this object of knowledge through the problematization of reality through reiteration and interactions that occur in language teaching.. | spa |
dc.rights.creativecommons | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | spa |
dc.subject.keyword | Reading-Teaching | spa |
dc.subject.keyword | Writing | spa |
dc.subject.keyword | Teaching | spa |
dc.subject.keyword | Literacy | spa |
dc.subject.proposal | Lectura-Enseñanza | spa |
dc.subject.proposal | Escritura | spa |
dc.subject.proposal | Enseñanza | spa |
dc.subject.proposal | Lectoescritura | spa |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | spa |
dc.type.driver | info:eu-repo/semantics/masterThesis | spa |
dc.type.hasversion | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
dc.type.local | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Maestría | spa |
Appears in Collections: | Maestría en Educación |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Perspectiva_compleja_promocion_habito_lector_escolares_sexto_grado_Colegio_Seminario_Menor_Manizales.pdf | Texto Completo | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License