Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3353
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Barrero Sanabria, Kevin Paulo | - |
dc.contributor.author | Valencia Álvarez, Luisa M. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T23:05:46Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T23:05:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3353 | - |
dc.description.abstract | El proceso de enseñanza-aprendizaje es quizá uno de los más complejos para el ser hu-mano y del cual depende su formación intelectual y moral, esto debido a la diversidad de co-nocimientos existentes y sobre todo en la forma de aprender de cada individuo. Es por esto que este proyecto plantea la creación de una institución de educación no formal que obedezca a sus principios rectores, que están orientados a lograr en el estudiante la apropiación y asimi-lación permanente de los contenidos y competencias en las asignaturas de inglés, matemáti-cas y robóticas. | spa |
dc.format.extent | 100 Páginas | spa |
dc.format.mimetype | application/pdf | spa |
dc.language.iso | spa | spa |
dc.publisher | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | spa |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | spa |
dc.source | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.source | RI-UCM | spa |
dc.title | Enfócate Centro de Asesorías Educativas | spa |
dc.publisher.faculty | Facultad de Educación | spa |
dc.rights.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.version | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
thesis.degree.discipline | Facultad de Educación | spa |
thesis.degree.grantor | Universidad Católica de Manizales | spa |
thesis.degree.level | Especialización | spa |
thesis.degree.name | Especialista en Gerencia Educativa | spa |
dc.description.abstracteng | The teaching-learning process is perhaps one of the most complex for the human being and on which his intellectual and moral formation depends, this due to the diversity of existing knowledge and especially in the way of learning of each individual . That is why this project proposes the creation of a non-formal education institution that obeys its guiding principles, which are aimed at achieving in the student the permanent appropriation and assimilation of the contents and competences in the subjects of English, mathematics -cas and robotic. | spa |
dc.publisher.place | Manizales | spa |
dc.rights.creativecommons | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | spa |
dc.subject.keyword | Educative administration | spa |
dc.subject.keyword | Learning | spa |
dc.subject.proposal | Administración educativa | spa |
dc.subject.proposal | Aprendizaje | spa |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f | spa |
dc.type.driver | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | spa |
dc.type.hasversion | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
dc.type.local | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Especialización | spa |
Appears in Collections: | Especialización en Gerencia Educativa |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Enfocate_Centro_Asesorías_Educativas.pdf | Texto Completo | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License