Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGranados López, Hedilbertospa
dc.contributor.authorHoyos López, Víctor Danielspa
dc.contributor.authorOcampo Rivas, Juan Davidspa
dc.date.accessioned2021-09-29T22:58:12Zspa
dc.date.available2021-09-29T22:58:12Zspa
dc.date.issued2021spa
dc.identifier.urihttps://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3370spa
dc.description.abstractEl presente trabajo investigativo buscó identificar los patrones de aprendizaje que emplean 289 estudiantes de grado 10° y 11° de la institución educativa Escuela Nacional Auxiliar de Enfermería de la ciudad de Manizales, en las asignaturas de español y matemáticas, la metodología de este trabajo se abordó dese un enfoque cuantitativo con diseño transversal descriptivo de alcance correlacionar.spa
dc.format.extent77 Páginasspa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.publisherUniversidad Católica de Manizalesspa
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/spa
dc.sourceUniversidad Católica de Manizalesspa
dc.sourceRI-UCMspa
dc.titleCaracterización de patrones de aprendizaje en estudiantes de la Institución Escuela Nacional Auxiliares de Enfermeríaspa
dc.publisher.facultyFacultad de Educaciónspa
dc.rights.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2spa
oaire.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2spa
oaire.versionhttp://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bccespa
thesis.degree.disciplineFacultad de Educación. Maestría en Educaciónspa
thesis.degree.grantorUniversidad Católica de Manizalesspa
thesis.degree.levelMaestríaspa
thesis.degree.nameMagister en Educaciónspa
dc.description.abstractengHe present investigative work sought to identify the learning patterns employed by 289 10th and 11th grade students from the educational institution Escuela Nacional Auxiliar de Enfermería of the city of Manizales, in the subjects of Spanish and mathematics, the methodology of this work is He addressed a quantitative approach with a descriptive cross-sectional design of correlate scope.spa
dc.publisher.placeManizalesspa
dc.rights.creativecommonshttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/spa
dc.subject.keywordLearning Patternsspa
dc.subject.keywordMathspa
dc.subject.keywordSpanishspa
dc.subject.keywordPerformancespa
dc.subject.proposalPatrones de Aprendizajespa
dc.subject.proposalMatemáticasspa
dc.subject.proposalEspañolspa
dc.subject.proposalRendimientospa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdccspa
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/masterThesisspa
dc.type.hasversionhttp://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bccespa
dc.type.localTesis/Trabajo de grado - Monografía - Maestríaspa
Appears in Collections:Maestría en Educación

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons