Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3382
Title: Manual de Identidad
Authors: Marín Narváez, Jimena
Advisor: Ríos Cardona, Camilo
Keywords: Branding
Marcas
Manual de Identidad
Keywords: Branding
Trademarks
Identity Manual
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): A continuación, se realizará la construcción de identidad de marca para el emprendimiento Nüsse, el cual es una marca de Mantequillas de frutos secos (Maní, almendra, nuez, macadamia, marañón). Basado en el modelo de construcción de marca de Manuel Martín García. En este trabajo se aplicará el paso a paso propuesto por dicho autor, de acuerdo a la marca Nüsse.
Abstract(eng): Next, the construction of the brand identity will be carried out for the Nüsse venture, which is a brand of nut butters (peanuts, almonds, walnuts, macadamia, cashew). Based on the brand construction model of Manuel Martín García. In this work, the step by step proposed by said author will be applied, according to the Nüsse brand.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3382
Appears in Collections:Especialización en Branding y Comunicación Estratégica

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Manual_Identidad.pdfTexto Completo7.65 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons