Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3618
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ospina Osorio, Didier Andres | - |
dc.contributor.author | Mejia Agudelo, Leandro Antonio | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-29T22:41:24Z | - |
dc.date.available | 2022-07-29T22:41:24Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3618 | - |
dc.description.abstract | La obra de conocimiento se realizó bajo un enfoque cualitativo cuyo procedimiento metodológico seleccionado fue el Delphi, el cual permitió realizar una aproximación a la comprensión de la política pública en educación desde el contexto rural, en un proceso de conquista-construcción-comprobación teórica desde una perspectiva holística | spa |
dc.format.extent | 87 Páginas | spa |
dc.format.mimetype | application/pdf | spa |
dc.language.iso | spa | spa |
dc.publisher | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | spa |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | spa |
dc.source | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.source | RI-UCM | spa |
dc.title | La Política Pública: Una aproximación a su comprensión desde el contexto | spa |
dc.publisher.faculty | Facultad de Educación | spa |
dc.rights.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.version | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
thesis.degree.discipline | Facultad de Educación. Maestría en Educación | spa |
thesis.degree.grantor | Universidad Católica de Manizales | spa |
thesis.degree.level | Maestría | spa |
thesis.degree.name | Magister en Educación | spa |
dc.description.abstracteng | The work of knowledge was carried out under a qualitative approach whose selected methodological procedure was Delphi, which allowed an approximation to the understanding of public policy in education from the rural context, in a process of conquest-construction-theoretical verification from a holistic perspective | spa |
dc.publisher.place | Manizales | spa |
dc.rights.creativecommons | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | spa |
dc.subject.keyword | Public Politics | spa |
dc.subject.keyword | Rural Education | spa |
dc.subject.keyword | New School | spa |
dc.subject.proposal | Política Pública | spa |
dc.subject.proposal | Educación Rural | spa |
dc.subject.proposal | Escuela Nueva | spa |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | spa |
dc.type.driver | info:eu-repo/semantics/masterThesis | spa |
dc.type.hasversion | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
dc.type.local | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Maestría | spa |
Appears in Collections: | Maestría en Educación |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Leandro_Antonio_Mejia_Agudelo_2022.pdf | Texto Completo | 715.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License