Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3643
Title: | Sentidos de la experiencia extraescolar en niños y niñas en situación de exclusión social |
Authors: | Zárate Cifuentes, Paola Andrea |
Advisor: | Palacio Bernal, Juan Carlos |
Keywords: | Pedagogía Pensamiento Crítico Educación Inclusiva Niñez-Aspectos sociales |
Keywords: | Pedagogy Critical Thinking Inclusive Education Childhood-Social Aspects |
Publisher: | Universidad Católica de Manizales |
Abstract(esp): | El presente trabajo pretende comprender las maneras como los niños y las niñas que asisten a un programa de restablecimiento de derechos, que opera en la comuna 20 de la ciudad de Santiago de Cali, dan sentido a las experiencias pedagógicas extraescolares que les permiten pensarse de maneras diferentes a las que cotidianamente viven |
Abstract(eng): | The present work aims to understand the ways in which the boys and girls who attend a program for the reestablishment of rights, which operates in commune 20 of the city of Santiago de Cali, give meaning to the extracurricular pedagogical experiences that allow them to think in different ways. different from those who live daily |
URI: | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3643 |
Appears in Collections: | Maestría en Pedagogía |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Paola_Andrea_Zarate_Cifuentes_2022.pdf | Texto Completo | 1.21 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License