Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4014
Title: | Desarrollo de videoclip para la canción “El poder tras la pantalla” del video juego “Toby y la Escuela del cristal “del proyecto “Digital game to prevent cyberbullying in 8 to 13 year old children” |
Authors: | Montoya Lopez, Santiago Ramírez Ruiz, Kevin Daniel |
Advisor: | Díaz Ospina, Juliana |
Keywords: | Videoclip Publicidad Cyberbullying |
Keywords: | Video clip Advertising Cyberbullying |
Publisher: | Universidad Católica de Manizales |
Abstract(esp): | El presente documento demuestra el desarrollo académico, conceptual y animado con el cual se pretende darle animación y movimiento a una serie de imágenes en secuencia “Toby y la escuela de cristal'', proceso en el cual se cuenta el contexto y la razón del proyecto y como el producto entregado aporta a los objetivos pactados. Asimismo, se indagan diferentes tendencias en contenidos audiovisuales para el grupo objetivo, técnicas, enfoques y herramientas utilizadas a manera de reporte que dan información a profundidad del producto entregado, que va a ser mostrado al público objetivo que se eligió que son niños |
Abstract(eng): | This document demonstrates the academic, conceptual and animated development with which it is intended to give animation and movement to a series of images in sequence "Toby and the glass school", a process in which the context and reason for the project are told. and how the delivered product contributes to the agreed objectives. Likewise, different trends in audiovisual content for the target group are investigated, techniques, approaches and tools used as a report that provide in-depth information on the delivered product, which will be shown to the target audience that was chosen as children |
URI: | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4014 |
Appears in Collections: | Publicidad |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Santiago_Montoya_Lopez_2022.pdf | Texto Completo | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License