Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ángel Andrés, López Trujillo | - |
dc.contributor.author | Gallego Zuluaga, Luisa Fernanda | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-29T23:18:47Z | - |
dc.date.available | 2023-03-29T23:18:47Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4044 | - |
dc.description.abstract | Desde la investigación denominada “Voces y emociones en una escuela rural del Municipio de Risaralda, Caldas”, se pretende hacer un aporte significativo y respetuoso frente a cómo las prácticas pedagógicas influyen en las emociones de los alumnos, ya que la escuela es el espacio esencial donde éstas emergen. Además, se procura reconocer la emotividad que inspira el docente en los estudiantes del área rural | spa |
dc.format.extent | 89 Páginas | spa |
dc.format.mimetype | application/pdf | spa |
dc.language.iso | spa | spa |
dc.publisher | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | spa |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | spa |
dc.source | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.source | RI-UCM | spa |
dc.title | Voces y emociones en una escuela rural del Municipio de Risaralda, Caldas | spa |
dc.publisher.faculty | Facultad de Educación | spa |
dc.rights.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.version | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
thesis.degree.discipline | Facultad de Educación. Maestría en Pedagogía | spa |
thesis.degree.grantor | Universidad Católica de Manizales | spa |
thesis.degree.level | Maestría | spa |
thesis.degree.name | Magister en Pedagogía | spa |
dc.description.abstracteng | From the research called "Voices and emotions in a rural school in the Municipality of Risaralda, Caldas", it is intended to make a significant and respectful contribution to how pedagogical practices influence the emotions of students, since the school is the essential space where they emerge. In addition, it seeks to recognize the emotion that the teacher inspires in the students of the rural area | spa |
dc.publisher.place | Manizales | spa |
dc.rights.creativecommons | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | spa |
dc.subject.keyword | Pedagogical Practices | spa |
dc.subject.keyword | Rural Education | spa |
dc.subject.keyword | Emotions | spa |
dc.subject.proposal | Prácticas pedagógicas | spa |
dc.subject.proposal | Educación rural | spa |
dc.subject.proposal | Emociones. | spa |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | spa |
dc.type.driver | info:eu-repo/semantics/masterThesis | spa |
dc.type.hasversion | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
dc.type.local | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Maestría | spa |
Appears in Collections: | Maestría en Pedagogía |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Luisa_Fernanda_Gallego_Zuluaga_2022.pdf | Texto Completo | 1.72 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License