Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4172
Title: Estudio de caso: podcast “BEING A WOMAN AROUND THE WORLD” bajo el marco del proyecto 100k Strong in the Americas “Cultural Identities COL-US"
Authors: Mejía Ochoa, Sofía
Advisor: Diaz Ospina, Juliana
Keywords: Podcast
Publicidad
Interculturalidad
Keywords: Podcast
Advertising
interculturality
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): El siguiente trabajo se centra en la creación del podcast “Being a Woman Around the World" donde se trata el papel de la mujer a través de una mirada intercultural. Este fue desarrollado en el marco del proyecto 100K Strong in the Americas y su clase de International Coworking, abarcando el trabajo con estudiantes internacionales y conceptos de identidad y cultura. El estudio de caso analiza la propuesta del podcast dándole respaldo a través de antecedentes investigativos, explicando todo su proceso y analizando su impacto como herramienta de comunicación.
Abstract(eng): The following work focuses on the creation of the podcast "Being a Woman Around the World" where the role of women is discussed through an intercultural perspective. This was developed within the framework of the 100K Strong in the Americas project and its class of International Coworking, covering work with international students and concepts of identity and culture.The case study analyzes the podcast proposal, giving it support through investigative background, explaining its entire process and analyzing its impact as a communication tool.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4172
Appears in Collections:Publicidad

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MejiaOchoaSofía_2023_TG.P.pdfTexto Completo704.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons