Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3381
Title: Zumbambico
Authors: Zapata Amador, Luis Armandor
Advisor: Ríos Cardona, Camilo
Keywords: Branding
Marcas
Imagen corporativa
Keywords: Branding
Trademarks
Corporate image
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): El presente Manual de Imagen de Marca e Identidad Corporativa es una guía para quienes usen, promuevan e implementen la marca Zumbambico. Dicho manual se presenta con la modalidad de trabajo de grado, para optar el titulo de Especialista en Branding y Comunicación Estratégica en la universidad católica de Manizales.
Abstract(eng): This Brand Image and Corporate Identity Manual is a guide for those who use, promote and implement the Zumbambico brand. Said manual is presented with the modality of degree work, to opt for the title of Specialist in Branding and Strategic Communication at the Catholic University of Manizales.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3381
Appears in Collections:Especialización en Branding y Comunicación Estratégica

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zumbambico.pdfTexto Completo2.03 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons