Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3491
Title: Estrategias de comunicación utilizadas en el advergaming una aproximación a la literatura
Authors: Arroyave Pineda, Daniel Felipe
Londoño Bustamante, Juan Guillermo
Advisor: Díaz Ospina, Juliana
Keywords: Advergaming
Advergame
Publicidad
Comunicación persuasiva
Keywords: Advergaming
Warn me
Advertising
Persuasive communication
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): Diferentes autores han realizado estudios que revelan y describen los impactos del advergaming como estrategia de comunicación. Dichos estudios tienen como objeto de conocimiento analizar y comprender los efectos del advergaming en diferentes aspectos que, en relación, van enfocados a la comunicación publicitaria.
Abstract(eng): Different authors have carried out studies that reveal and describe the impacts of advergaming as a communication strategy. These studies have as object of knowledge to analyze and understand the effects of advergaming in different aspects that, in relation, are focused on advertising communication.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3491
Appears in Collections:Publicidad

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Estrategias_comunicación_utilizadas_advergaming_aproximación_literatura.pdfTexto Completo655.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons