Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3569
Title: Odisea en Publicidad. Creatividad y desarrollo latinoamericano para la inclusión y la equidad
Authors: Castiblanco Laurada, César
Serna Quiceno, Sadid Andrés
Keywords: Publicidad
Comunicación Publicitaria
Identidad corporativa
Keywords: Advertising
Publicity communication
Corporate identity
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): El proyecto Odisea en Publicidad Colombia 2018 invitó a la Fundación para la Investigación y el Desarrollo de la Educación Especial (Fides), como cliente social, a participar con honores en la más original actividad de la publicidad colombiana. Invitar a varias facultades amigas a soñar y crear con bondad e inteligencia, en aras de servir a una entidad sin ánimo de lucro, da mucho de que hablar. Todo esto, enmarcado dentro de un ambiente de integración y progreso, con el ánimo de hacer lo mejor, deja a los asistentes sin palabras y con humilde agradecimiento.
Abstract(eng): The Odyssey in Advertising Colombia 2018 project invited the Foundation for the Research and Development of Special Education (Fides), as a social client, to participate with honors in the most original activity of Colombian advertising. Inviting several friendly faculties to dream and create with kindness and intelligence, in order to serve a non-profit entity, gives a lot to talk about. All this, framed within an environment of integration and progress, with the aim of doing the best, leaves the attendees speechless and with humble gratitude.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3569
ISBN: 978-958-53879-1-1
Appears in Collections:Libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Libro-ODISEA_compressed_compressed.pdfTexto Completo14.33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons