Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3629
Title: | Elementos estratégicos para la construcción de un modelo pedagogico cristiano como propuesta para direccionar la educación ofrecida por la Fundación Educación Cristiana Pentecostal-FECP |
Authors: | Martínez, Alex |
Advisor: | Soriano Marín, Jorlen |
Keywords: | Modelo Pedagógico Educación Cristiana Pentecostal FECP Aprendizaje Educación religiosa |
Keywords: | Pedagogical Model Pentecostal Christian Education FECP Learning Religious Education |
Publisher: | Universidad Católica de Manizales |
Abstract(esp): | El proyecto de desarrollo está fundamentado en teorías en el tema de la gerencia de la educación cristiana, modelo pedagógico cristiano, educación cristiana, desarrollo psicológico y educación, y política y legislación educativa que fueron consultadas en detalle y aportaron a la definición de elementos estratégicos para la construcción del modelo pedagógico, que orienta la elaboración del Proyecto Educativo Cristiano-PEC. Por lo tanto el proyecto responde a la solución del problema de conocimiento desde la especialización en gerencia educativa |
Abstract(eng): | The development project is based on theories on the subject of Christian education management, Christian pedagogical model, Christian education, psychological development and education, and educational policy and legislation that were consulted in detail and contributed to the definition of strategic elements for the construction of the pedagogical model, which guides the elaboration of the Christian Educational Project-PEC. Therefore, the project responds to the solution of the problem of knowledge from the specialization in educational management |
URI: | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3629 |
Appears in Collections: | Especialización en Gerencia Educativa |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Alex_Martinez_2022.pdf | Texto Completo | 5.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License