Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3641
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Palacio Bernal, Juan Carlos | - |
dc.contributor.author | Gutiérrez Giraldo, Viviana | - |
dc.contributor.author | Reina Campo, Marlon Ernesto | - |
dc.contributor.author | Toro López, Verónica María | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-13T16:36:12Z | - |
dc.date.available | 2022-08-13T16:36:12Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3641 | - |
dc.description.abstract | La presente investigación nació de la reflexión grupal de tres profesores de inglés en tres Instituciones Educativas Publicas (IEP) y se asoció con el interés por establecer algunas de las razones del bajo desempeño en el aula y en las pruebas estandarizadas en inglés como lengua extranjera, (ILE) de las IEP donde laboran | spa |
dc.format.extent | 151 Päginas | spa |
dc.format.mimetype | application/pdf | spa |
dc.language.iso | spa | spa |
dc.publisher | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | spa |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | spa |
dc.source | Universidad Católica de Manizales | spa |
dc.source | RI-UCM | spa |
dc.title | Sentidos de la enseñanza colaborativa de la lengua extranjera inglés. Un estudio de caso múltiple con profesores de educación básica secundaria | spa |
dc.publisher.faculty | Facultad de Educación | spa |
dc.rights.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.accessrights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | spa |
oaire.version | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
thesis.degree.discipline | Facultad de Educación. Maestría en Educación | spa |
thesis.degree.grantor | Universidad Católica de Manizales | spa |
thesis.degree.level | Maestría | spa |
thesis.degree.name | Magister en Educación | spa |
dc.description.abstracteng | This research was born from the group reflection of three English teachers in three Public Educational Institutions (IEP) and was associated with the interest in establishing some of the Reasons for poor performance in the classroom and on standardized tests in English as a language foreign, (ILE) of the IEP where they work | spa |
dc.publisher.place | Manizales | spa |
dc.rights.creativecommons | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | spa |
dc.subject.keyword | Collaborative Teaching | spa |
dc.subject.keyword | Collaborative Learning | spa |
dc.subject.keyword | English Teaching | spa |
dc.subject.proposal | Enseñanza Colaborativa | spa |
dc.subject.proposal | Aprendizaje Colaborativo | spa |
dc.subject.proposal | Inglés-Enseñanza | spa |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | spa |
dc.type.driver | info:eu-repo/semantics/masterThesis | spa |
dc.type.hasversion | http://purl.org/coar/version/c_b1a7d7d4d402bcce | spa |
dc.type.local | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Maestría | spa |
Appears in Collections: | Maestría en Pedagogía |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Viviana_Gutierre_ Giraldo_2022.pdf | Texto Completo | 3.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License