Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3641
Title: Sentidos de la enseñanza colaborativa de la lengua extranjera inglés. Un estudio de caso múltiple con profesores de educación básica secundaria
Authors: Gutiérrez Giraldo, Viviana
Reina Campo, Marlon Ernesto
Toro López, Verónica María
Advisor: Palacio Bernal, Juan Carlos
Keywords: Enseñanza Colaborativa
Aprendizaje Colaborativo
Inglés-Enseñanza
Keywords: Collaborative Teaching
Collaborative Learning
English Teaching
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): La presente investigación nació de la reflexión grupal de tres profesores de inglés en tres Instituciones Educativas Publicas (IEP) y se asoció con el interés por establecer algunas de las razones del bajo desempeño en el aula y en las pruebas estandarizadas en inglés como lengua extranjera, (ILE) de las IEP donde laboran
Abstract(eng): This research was born from the group reflection of three English teachers in three Public Educational Institutions (IEP) and was associated with the interest in establishing some of the Reasons for poor performance in the classroom and on standardized tests in English as a language foreign, (ILE) of the IEP where they work
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3641
Appears in Collections:Maestría en Pedagogía

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Viviana_Gutierre_ Giraldo_2022.pdfTexto Completo3.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons