Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3641
Title: | Sentidos de la enseñanza colaborativa de la lengua extranjera inglés. Un estudio de caso múltiple con profesores de educación básica secundaria |
Authors: | Gutiérrez Giraldo, Viviana Reina Campo, Marlon Ernesto Toro López, Verónica María |
Advisor: | Palacio Bernal, Juan Carlos |
Keywords: | Enseñanza Colaborativa Aprendizaje Colaborativo Inglés-Enseñanza |
Keywords: | Collaborative Teaching Collaborative Learning English Teaching |
Publisher: | Universidad Católica de Manizales |
Abstract(esp): | La presente investigación nació de la reflexión grupal de tres profesores de inglés en tres Instituciones Educativas Publicas (IEP) y se asoció con el interés por establecer algunas de las razones del bajo desempeño en el aula y en las pruebas estandarizadas en inglés como lengua extranjera, (ILE) de las IEP donde laboran |
Abstract(eng): | This research was born from the group reflection of three English teachers in three Public Educational Institutions (IEP) and was associated with the interest in establishing some of the Reasons for poor performance in the classroom and on standardized tests in English as a language foreign, (ILE) of the IEP where they work |
URI: | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3641 |
Appears in Collections: | Maestría en Pedagogía |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Viviana_Gutierre_ Giraldo_2022.pdf | Texto Completo | 3.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License