Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4210
Title: Tour de la Montaña
Authors: Muñoz Contreras, Ivanna
Advisor: Ríos Cardona, Camilo
Keywords: Marca
Comunicación estratégica
Keywords: Brand
Strategic communication
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): Este documento que está leyendo consiste en la inmersión desde una vista de 360o, de una marca que se creó en unas mentes deportistas y emprendedoras, de la cuál no existe un trabajo previo de diseño de marca o estrategia de comunicación y aún así es catalogado por asistentes, patrocinadores, internautas y administraciones privadas y públicas como el mejor evento de ciclismo gratuito del eje cafetero, ya que como este no existe homólogo en las fronteras geográficas cercanas.
Abstract(eng): This document you are reading consists of the immersion from a 360º view, of a brand that was created in sports and entrepreneurial minds, for which there is no previous work on brand design or communication strategy and yet it is cataloged by attendees, sponsors, Internet users and private and public administrations as the best free cycling event in the coffee region, since there is no counterpart like this in the nearby geographical borders
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4210
Appears in Collections:Especialización en Branding y Comunicación Estratégica

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ContrerasMuñozIvanna_2023_ESPBRG.TG.pdfTexto Completo18.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons