Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3169
Title: | Prácticas pedagógicas en el proceso de resolución de conflictos en el aula |
Authors: | Erazo Ordoñez, Martha Velasco Trujillo, Jose Eyber Rodríguez Alarcón, Jesús Alberto |
Advisor: | Sánchez Giraldo, Diana Clemencia |
Keywords: | Conflicto Resolución de conflicto Práctica pedagógica |
Keywords: | Conflict Conflict resolution Pedagogical practice |
Publisher: | Universidad Católica de Manizales |
Abstract(esp): | La investigación denominada: Prácticas Pedagógicas en el proceso de resolución de conflictos en el aula, es un estudio desarrollado con una población que presentaba una alta frecuencia de episodios de agresiones y de conflictos; conformada por los estudiantes del grado décimo del Colegio Cooperativo Domingo Savio del Municipio del Pital, Huila. |
Abstract(eng): | The research called: Pedagogical Practices in the conflict resolution process in the classroom, is a study developed with a population that presented a high frequency of attacks and conflicts; made up of tenth grade students from the Domingo Savio Cooperative School of the Municipality of Pital, Huila. |
URI: | https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3169 |
Appears in Collections: | Maestría en Pedagogía |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Practicas_pedagogicas_proceso_resolucion_conflictos_aula.pdf | Texto Completo | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License