Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3169
Title: Prácticas pedagógicas en el proceso de resolución de conflictos en el aula
Authors: Erazo Ordoñez, Martha
Velasco Trujillo, Jose Eyber
Rodríguez Alarcón, Jesús Alberto
Advisor: Sánchez Giraldo, Diana Clemencia
Keywords: Conflicto
Resolución de conflicto
Práctica pedagógica
Keywords: Conflict
Conflict resolution
Pedagogical practice
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): La investigación denominada: Prácticas Pedagógicas en el proceso de resolución de conflictos en el aula, es un estudio desarrollado con una población que presentaba una alta frecuencia de episodios de agresiones y de conflictos; conformada por los estudiantes del grado décimo del Colegio Cooperativo Domingo Savio del Municipio del Pital, Huila.
Abstract(eng): The research called: Pedagogical Practices in the conflict resolution process in the classroom, is a study developed with a population that presented a high frequency of attacks and conflicts; made up of tenth grade students from the Domingo Savio Cooperative School of the Municipality of Pital, Huila.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3169
Appears in Collections:Maestría en Pedagogía

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Practicas_pedagogicas_proceso_resolucion_conflictos_aula.pdfTexto Completo1.02 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons