Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3226
Title: Manual de identidad corporativa VYBROS Publicidad y Web
Authors: Castrillón Velásquez, Juan Sebastian
Advisor: Ríos Cardona, Camilo
Keywords: Branding
Comunicaciones
Marcas
Keywords: Branding
Communications
Trademarks
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): La construcción se realizó a manera de imagotipo el cual contiene tipografía y un elemento gráfico en la letra O; el nombre nace de la unión de las palabras VIBRAS-HERMANOS-BY (por en inglés) lo cual nos da el significado de realizado por hermanos y con buenas vibras; la letra O como elemento gráfico da a entender evolución y miras a la innovación constante; apalancado de colores naranjas lo cual da el significado de innovación, amistad y creatividad, pilares bajo los que se crea la agencia.
Abstract(eng): The construction was carried out as an imagotype which contains typography and a graphic element in the letter O; the name is born from the union of the words VIBRAS-BROTHERS-BY (for in English) which gives us the meaning of made by brothers and with good vibes; the letter O as a graphic element implies evolution and you are looking to constant innovation; leveraged of orange colors which gives the meaning of innovation, friendship and creativity, pillars under which the agency is created
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3226
Appears in Collections:Especialización en Branding y Comunicación Estratégica

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