Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3473
Title: Formular e implementar la Mesa de Ayuda/Servicios y Gestión de Incidencias para la prestación de servicios del proceso TIC en Audifarma S.A.
Authors: Cardona Calderón, Juliana
Advisor: Toro Mejía, Guillermo Hernán
Keywords: ISO 9001de 2015
Gestión de Calidad
Gestión de servicios
Keywords: ISO 9001 of 2015
Quality Management
Service Management
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): La gerencia de TIC de Audifarma dentro del plan estratégico PETIC, tiene contemplado la implementación de ITIL 4. ITIL cuenta con 34 prácticas, dentro de estas se encuentra la Mesa de Ayuda y la Gestión de Incidencias, las cuales contribuyen a mejorar el servicio brindado a las partes interesadas.
Abstract(eng): The ICT management of Audifarma within the PETIC strategic plan, has contemplated the implementation of ITIL 4. ITIL has 34 practices, within these is the Help Desk and Incident Management, which contribute to improving the service provided to customers. The interested parts.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3473
Appears in Collections:Especialización en Gerencia de la Calidad



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons