Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4027
Title: Fiura noventa y nueve management deportivo
Authors: Mejía Zuluaga, Juan Camilo
Advisor: Ríos Cardona, Camilo
Keywords: Identidad corporativa
Branding
Marca
Keywords: Corporate identity
Branding
Brand
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): El presente se desarrolla con fines educativos y evaluativos, pero también en pro de un desarrollo de marca real con aplicación en el ámbito personal y desarrollo de empresa. De acuerdo a lo que se expondrá en el escrito, se evalúan procesos y lineamientos gráficos, sociales, demandas del mercado y también necesidades, al igual que oportunidades y competencia en el mercado
Abstract(eng): This is developed for educational and evaluative purposes, but also in favor of a real brand development with application in the personal sphere and company development. According to what will be exposed in the letter, processes and graphic and social guidelines, market demands and also needs are evaluated, as well as opportunities and competition in the market
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4027
Appears in Collections:Especialización en Branding y Comunicación Estratégica

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Juan_Camilo_Mejía_Zuluaga_2022.pdfTexto Completo692.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons