Browsing by Author Díaz Ospina, Juliana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 8 to 18 of 18 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2020La gente feliz es la más exitosaDíaz Ospina, Juliana; Trujillo Botero, Valentina
2020Hábitos de consumo en personas de la tercera edad frente a Ensure advanceDíaz Ospina, Juliana; Aldana, Juan Diego; Lugo, Alejandro; Zapata, Sebastián
2017Influencia de la música en las emociones y percepciones de los públicos en la comunicación publicitariaDíaz Ospina, Juliana; Velásquez Londoñp, Diego Fernando
2019Marcas que construyen comunidad y estilo de vida en los consumidoresDíaz Ospina, Juliana; Castaño Castaño, Leidy Vanesa; Zapata González, Stefany
2020La moda en tiempos modernosDíaz Ospina, Juliana; Vargas Jiménez, María Alejandra
2017La moda, un lenguaje de comunicación publicitariaDíaz Ospina, Juliana; Morales Marulanda, John; Arias Montoya, Juliana
2024Monograph: Defining Advertising Literacy: A Comprehensive Guide for Advertising StudentsDíaz Ospina, Juliana; Dávila Palacio, Manuela
2018El papel de los estereotipos en la publicidadDíaz Ospina, Juliana; Castrillón Velásquez, Juan Sebastián; Jiménez Tejada, Esteban
2020Rosita, La locura de la desigualdadDíaz Ospina, Juliana; Martínez Ocampo, Jennifer
2019Sistematización de aprendizajes de la práctica internacional profesionalDíaz Ospina, Juliana; Rodríguez Aristizábal, Manuela
2020Las voces polifónicas de la Publicidad: los públicos, la comunicación publicitaria y el entornoForero Santos, Jorge Alberto; Ríos Cardona, Camilo; Díaz Ospina, Juliana; Mejía Gallo, Salomón; Céspedes Valencia, Francisco; Gallego López, Felipe Antonio; Mejía Conde, Juliana; Betancurth Aguirre, Valentina