Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3999
Title: Fortalecimiento de los resultados de la prueba saber 11 del Colegio San José Champagnat a través de la ecología del aprendizaje digital
Authors: Lopez Isaza, Julio Cesar
Advisor: Olarte Olarte, María Eugenia
Keywords: Pruebas saber
Aprendizaje digital
Evaluación
Aprendizaje
Keywords: Knowledge test
Digital learning
Assessment
Learning
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): El presente trabajo de investigación nace de la necesidad de diseñar una estrategia pedagógica para mejorar los resultados de la prueba saber 11 del Colegio San José Champagnat a través de la ecología del aprendizaje digital con los estudiantes de grado undécimo. Lo anterior, basado en buscar estrategias mediadas por las TIC según la accesibilidad del grupo de estudiantes y que cumpla con los objetivos trazados para alcanzar la meta
Abstract(eng): This research work arises from the need to design a pedagogical strategy to improve the results of the saber 11 test of the San José Champagnat School through the ecology of digital learning with eleventh grade students. The foregoing, based on seeking strategies mediated by ICT according to the accessibility of the group of students and that meets the objectives set to achieve the goal
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3999
Appears in Collections:Maestría en Pedagogía

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Julio_Cesar_Lopez_Isaza_2022.pdfTexto Completo15.65 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons