Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4209
Title: Brand Book: Caffe prohibido
Authors: Echeverria Borja, Alex Miguel
Valencia Franco, Juan Martin
Advisor: Ríos Cardona, Camilo
Keywords: Marca
Posicionamiento
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Keywords: Brand
Positioning
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Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): Caffe prohibido no solo rompe los esquemas de la tradicionalidad, también queremos romper esquemas corporativos, transformar las reglas para nuestros colaboradores y aliados. Acá no somos normales y corrientes y queremos demostrar que siendo únicos y auténticos podemos llegar más lejos como equipo. La interculturalidad, la diversidad y el libre pensamiento son los pilares fundamentales que conforman a Caffe Prohibido, no solo porque son sinónimos de rebelión en la sociedad, también son elementos claves para exteriorizar nuestras ideas prohibidas
Abstract(eng): Prohibited Caffe not only breaks the patterns of traditionality, we also want to break corporate patterns, transform the rules for our collaborators and allies. Here we are not normal and ordinary and we want to show that by being unique and authentic we can go further as a team. Interculturality, diversity and free thought are the fundamental pillars that make up Caffe Prohibido, not only because they are synonymous with rebellion in society, they are also key elements to externalize our prohibited ideas.
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/4209
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