Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.008 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Los influencers como herramienta digital de las marcasMejía Gallo, Salomón; Ramírez Ceballos, Manuela; Hernández Ortíz, Laura
2019Latin Kings : Asociación de reyes y reinas de ValenciaCéspedes Valencia, Francisco Javier; Quintero Salazar, Daniel
2020El contenido de valor la razón de ser del mercadeo actual: experiencias desde la práctica en el periódico La PatriaLópez Osorio, José Abel; Pulido Giraldo., Andrea
2019Marcas que construyen comunidad y estilo de vida en los consumidoresDíaz Ospina, Juliana; Castaño Castaño, Leidy Vanesa; Zapata González, Stefany
2020Pura energía: “Rostros que encienden la magia de Caldas”Castiblanco Laurada, César; Jaramillo Botero, Martín
2017Comunicación publicitaria en industrias culturales (Manual de marca Cinespiral)Valencia Agudelo, Ivonne; Valencia Gutierrez, Leonardo; Mejía Zuluaga, Susana
2020Hábitos de consumo en personas de la tercera edad frente a Ensure advanceDíaz Ospina, Juliana; Aldana, Juan Diego; Lugo, Alejandro; Zapata, Sebastián
2017La dimensión de activación y su influencia en los contenidos publicados por las marcas de FacebookLópez, José Abel; Jaramillo, Daniela
2017Estudio de las estrategias creativas en la comunicación sonora publicitaria. De las marcas Ron viejo de Caldas y Aguardiente CristalCespedes, Francisco; Valencia, Jorge Eduardo; Igarashi de los Ríos, Tiffani Nozomi; Velásquez García, Carolina
2019Diseño de la marca Comisión Colombiana para la autorregulación de la comunicación comercialForero Santos, Jorge Alberto; Tamayo Molinares, Hernán Darío