Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3443
Title: Manual de marca Godone
Authors: Lozano Narváez, Camilo
Advisor: Rivera Franco, Jorge Eliecer
Keywords: Identidad corporativa
Branding
Marca
Keywords: Corporate identity
branding
Mark
Publisher: Universidad Católica de Manizales
Abstract(esp): la gastronomía argentina y en especial la pastelería artesanal son reconocidas a nivel mundial por su buena calidad. la cultura y tradición pastelera se ha heredado por generaciones, es un legado que se mantiene en el tiempo, y sin duda, evoluciona y se transforma día a día. cuando hablamos de pastelería y repostería tenemos presente que la argentina es referente a nivel mundial. como su bandera, sus vinos o sus carnes, la pastelería es otro símbolo de su identidad, es un rasgo de su cultura
Abstract(eng): Argentine gastronomy and especially artisan pastry are recognized worldwide for their good quality. The pastry culture and tradition has been inherited for generations, it is a legacy that is maintained over time, and without a doubt, it evolves and transforms day by day. When we talk about patisserie and confectionery, we keep in mind that Argentina is a world reference. Like its flag, its wines or its meats, pastry is another symbol of its identity, it is a feature of its culture
URI: https://repositorio.ucm.edu.co/handle/10839/3443
Appears in Collections:Especialización en Branding y Comunicación Estratégica

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